Saturday, April 21, 2007

きょうはSIUのWORLDCUPです。サッカーができるから、わたしたちはとてもうれしいです。WORLDCUPのチームはぜんぶでじゅうにだけ。かんこくチームやシンガポールチームなどがあります。じつは、シンガポールチームはじょうずじゃないから、きっとまけようとおもっていました。それから、シンガポールひはいけます。でも、はじめのしあいから、わたしのチームはとてもじょうずです。ほんとにすごいね。もしかしたらかつかもしれないとおもったから、「みなさんがんばってください」といいました。たぶんみなさんはそうおもいました。

しかし、TURKEYのしあいとき、だれかはわたしのあしをけった。それはひじょうにくつうだった。ですから、サッカーをしなくてもいいです。とてもざんねんです。けがをしましたから、いまあるけないとおもいます。いまうちでねたほうがいいです。もいちどざんねんですね!!

5 comments:

mandyap said...
This comment has been removed by the author.
mandyap said...
This comment has been removed by the author.
mandyap said...

kowai ne!

C said...

Hi, came to your blog through GLCC campus blog... was rubbing my eyes hard... 'coz 'coz you r blogging in Japanese!! Can't understand a word. I think i've seen you in church. Wonder if you know who i am. haha.. R u Japanese or just learning Japanese? ;P

christine said...

aiyo kor!!! pls take care of yourself! i'll definitely keep u in my prayers! i dont understand what u're typing but thankfully, u have pictures. seeya really soon!